Nazlı Açık Ara Şarkı Sözleri

4 gün gibi kısa bir süre içinde Nazlı, açık ara isimli parçasıyla 200 bin barajını aştı. Klibinin biraz ilginç olduğunu söylememiz yanlış olmayacaktır ancak bu şarkı tutacak gibi duruyor. Nazlı Açık Ara şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilir ve şarkıyla ilgili fikirlerinizi, görüşlerinizi yorumlar kısmından herkese açık şekilde yayınlayabilirsiniz. Bu sayede açık ara şarkısının sözlerini okumaya gelecek olanlar sizin yorumunuzu göreceklerdir. Teşekkür ediyoruz.
nazlı açık ara sözleri
nazlı açık ara şarkı sözü

Nazlı Açık Ara Dinle

Nazlı Açık Ara  Sözleri

Yıllar Sonra Boğazında
Düğüm Oldu Beni Görünce
Kırgınlık Mı Hayır Asla
Gülerim Hatta Yeri Gelince

Sanmaki Gittiğinde Senin Keyfin Yerinde
Yıkılan Kişi De Ben
Bana Tam Tersi Olmuş Yokluğum Vurmuş
Okunuyor Yüzünden

Açık Ara Öndeyim Hayli İlerdeyim
Geride Kalmışsın Göremiyorum
Yine Yeni Bir Sayfa Açar Mıyım Sana
Senle Bir Gelecek Göremiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri