Onurr Ruj Şarkı Sözleri

Onurr En son Aşıklar Ölmez şarkısıyla harika bir başarı yakalamış ve bunun devamını yeni parçası "Ruj" ile getirmeye kararlı. Onurr aslında ilk olarak Artist isimli şarkısıyla Türk müzik dünyasında yerini almıştı. Ardından 6-7 ay kadar sonra Aşıklar Ölmez ve şimdi de Ruj şarkısı ilgi odağı haline geldi. Onurr Ruj şarkı sözlerini şarkıyı dinleyip bizzat sizler için yazdık ve paylaştık. Ruj şarkısının klibi de hemen aşağıda yer alıyor. Ruj hakkında yorumlarınızı alabilirsek seviniriz.
onurr ruj şarkı sözleri
onurr ruj şarkı sözü

Onurr Ruj Dinle

Onurr Ruj Sözleri

Bal Gibi Biliyorsun,
Ne Güzel Ne Güzel Çok Güzelsin.
Leylak Kokuyor Sen Gelirken Oysa Nefesinmiş
Girdin Koluma Oldum Bir Fena 
Yok Bizim Gibi Şu Dünyada
Söylemeye Utandım Neler Adadım Sana

Hadi Gel Izin Ver Cennetin Olayım 
Ama Olmaz Mı Bir Sonu Bir Adabı Nazın
Bir Ömür Söz Vermem Bir Ömrün Olayım  
Ama Olmaz Mı Bir Sonu Adabı Nazın...
Sürme Diyorum O Ruju Dudaklarına
Canım Durmadan Öpmek Istiyor...
Emrine Amade Bu Kapı Kulu 
Eşiğine Yapışıp Öpmek Istiyor
Sürme Diyorum O Ruju Dudaklarına
Canım Durmadan Öpmek Istiyor
Emrine Amade Bu Kapı Kulu 
Eteğine Yapışıp Öpmek Istiyor

Öpmek Istiyor Sürmek Istiyor
O Ruju O Dudağa Sürmek Istiyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri