Simge Kamera Şarkı Sözleri

1 hafta kadar önce netd kanalında tanıtım videosuyla rekorlar kıran Simge, yeni single çalışmasını titizlikle önümüze koymuştur. "Kamera" adındaki bu güzel şarkıdan dolayı öncelikle kendisine teşekkür ediyoruz. Bizim en çok sevdiğimiz kısım ise simge kamera şarkı sözlerinin oldukça kafiyeli bir şekilde ilerliyor oluşuydu. Bu yazın başarılı şarkıları arasında yer alacağına artık şüphe yok. Simge Sağın Kamera şarkısı tam da kendinden bekleneceği kalitede karşınızda...
simge kamera şarkı sözleri
simge kamera şarkı sözleri

Simge Kamera Dinle

Simge Kamera Şarkı Sözleri

Bendim Bu Güne Dek
Aklıma Geleni Ve
Hoşuma Gideni Yapan 
Oluruna Bırakan...

Çal Benim Için Hadi Gerisi Gelir Gibi
Yaşa Sakın Ola Dünü Takma
Bana Bak Bana Bak  
Dönüp Hadi Bana Bak 

Kimileri Diyo Bide
Şuna Bak Buna Bak
Birileri Bi Çıkıyo 
Konuşuyo Bıdı Bıdı...

Genede Yaşa Kafan Takma
Aşktan Muzdarip Bi Çare Kalmasın Yarına 
Dünya Kah Murat, Kah Felaket Bakmıyor Kavgana...
Kayda Geçsin Düşerse Tam Vakti Koynuma Boynuma 

Sevgilim Hazır, Düşlerim Hazır, Aşk Vızır Vızır Kamera, Kamera
Gel Bu An Bizim, Zaman Bizim, Hayat Benim, Dibine Dibine 
Oy Anam Vay Anam Ben Adını Koyamam 

Geleni Göreni Ha Babam De Babam
Sen Yine Bak Işine Yalpala Sağa Sola 
Gide Bile Gecelere Adda...

Simge Sağın Kamera şarkı sözlerini de paylaştığımıza göre son olarak sizlerin bu şarkı hakkında neler hissettiğini bilmek istiyoruz. Simge kamera şarkı sözüne ek olarak kamera şarkısı için şöyle içten bir yorum yaparsanız sitemize ekleyeceğimiz güncel şarkılarla karşılığını vereceğiz. Teşekkür ederiz.
(08.07.2018  06:18 tarihinde güncellendi)Şarkı sözlerindeki hatalar giderildi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri