Tamer Acer İstanbul Şarkı Sözleri

Olağan dışı ses tonuyla Tamer Acer diğer şarkıcılardan bir adım öne çıkıyor. İstanbul adını verdiği şarkı yaklaşık 4 saat önce netd youtube kanalında yayına girdi. Dinler dinlemez şarkı sözlerinin olması gerektiğini düşündüğümüz istanbul şarkısını başarılı bulduk. Tamer Acer İstanbul şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilir ve şarkının klibini izleyebilirsiniz. Bu arada yaz şarkılarını sitemizde tam gaz paylaşmaya devam ediyoruz, sitemizden güncel olarak takip edebilirsiniz.
tamer acer istanbul şarkı sözleri
tamer acer istanbul şarkı sözleri

Tamer Acer İstanbul Dinle

Tamer Acer İstanbul Şarkı Sözleri

Her Gün Aynı Yerleri Yürümek
Aynı Şeyleri Dinlemek
Bıktım Artık Hep Aynı Yüzleri Görmek
Anladım Hayatıma Bir Neden Lazım
Aklım Kesmez Buraları Gitmem Lazım

Herkes Aynı Biz Aynıyız
Sen Değilsin İstanbul
Hazırlansam Tek Yöne Bilet Alsam
Bırakır Mısın Kapıdan

Bu Hale Gelmeden Konuştuk Epeyce
Böyle Yapma Dedim Yaşanmaz Seninle
Sakin Adamdım Bir Iki Patladım
İçinde Sanki Daraldım

Google Aramaları:tamer acer istanbul dinle,tamer acer istanbul sözleri,istanbul şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri