Zerrin Özer Harbiden Git Şarkı Sözleri

Kemal Aslan Müzik etiketiyle görücüye çıkan Harbiden Git şarkısında Zerrin Özer'e "Saz Arkadaşları" eşlik etmiştir. Diğer çıkarmış olduğu şarkılarına kıyasla harbiden git şarkısındaki değişiklikler gözlerden kaçmadı. Zerrin Özer Harbiden Git şarkı sözlerini okumak isteyenler alt kısımdan okuyabilirler. Şarkı hakkındaki diğer bir bilgi ise yakında diğer bir şarkısı olan "Duygularım" da çıkacaktır. Çıktığı an harbiden git sözleri gibi yeni şarkısının da şarkı sözünü paylaşacağız.
zerrin özer harbiden git şarkı sözleri
zerrin özer harbiden git şarkı sözleri

Zerrin Özer Harbiden Git Dinle

Zerrin Özer Harbiden Git Sözleri

Senin Sevgini Ben Içimden Attım
İstediğin Yere Gidebilirsin
O Eski Sayfayı Çoktan Kapattım
Kendine Bir Dünya Kurabilirsin

Git Cehennemin Dibine Kadar
Git Git Bulmasın Seni De Mutluluklar
Git Git Inşallah Sen De Huzur Bulmazsın
Benim Gibi Sen De Yalnız Kalırsın

Hiçbir Üzüntüme Ortak Olmadın
O Eski Günlerden Eser Koymadın
Bitirdin Bendeki Aşkı Sevgiyi
İnan Ki Ne Yazık Çok Geç Anladım

Google Aramaları:zerrin özer harbiden git şarkısını dinle, harbiden git şarkı sözleri, zerrin özer harbiden git sözleri, harbiden git sözleri, harbiden git zerrin özer gibi aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.Şarkıyı sitemizde dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri