Alican Yar Olur Mu Şarkı Sözleri

Sallana Sallana albümünü geçtiğimiz günlerde satışa sunan Alican bugün ise Yar Olur Mu şarkısıyla dinleyicisini mutlu etti. Albümde en dikkat çeken şey ise Alican Yar Olur Mu sözleri oldu ve youtube yorumlarına baktığımızda şarkının neredeyse hiç olumsuz tepki almadığını gördük. DMC etiketiyle yayınlanan Yar Olur Mu dışında diğer benzer şarkıları da sitemizden dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.
alican yar olur mu şarkı sözleri
alican yar olur mu şarkı sözü

Alican Yar Olur Mu Dinle

Alican Yar Olur Mu Sözleri

Her Gün Yıpranan Ümitler Besledim
Güneş Gibi Parlayan, Güzel Yüzünü Özledim
Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu?
Ahh Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu?

Her Şeyin Üstünde Seni Gördüm Sevgilim
Güzelliğini Istemem, Değer Vermen Yeterli
Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu?
Ahh Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu?

Aşka Kelepçe Vurulur Mu Olur Mu?
Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu? (2x)
Ahh Senden Bana Yar Olur Mu Olur Mu?

Google Aramaları:alican yar olur mu dinle, yar olur mu şarkı sözleri, yar olur mu sözleri alican, yar olur mu dinle şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri