Elzem 1 Anda Şarkı Sözleri

Elzem yeni single çalışmalarını sürdürürken bir anda sürpriz yaparak 1 anda şarkısını resmi olarak 3 adım müzik ayrıcalığıyla çıkardı. Uzun zamandır yollarını gözlediğimiz elzem bir anda şarkı sözlerini sizlerle buluşturuyoruz. Güzel ve ilginç klibinin yanında farklı sözleriyle dikkat çekici bir çalışma ortaya koyan Elzem'i tebrik ediyoruz. Bu parçayı sevdiyseniz her zaman söylediğimiz gibi paylaşın ki yakınlarınız da görüp dinlesin.
elzem bir anda şarkı sözleri
elzem bir anda şarkı sözü

Elzem 1 Anda Dinle

Elzem 1 Anda Sözleri

Bir Anda Bir Anda Bir Anda Oldu
Beni Mi Beni Mi Beni Mi Buldu?
Tanıyan Tanışan Bilen De Yok Mu?
Bir El Atın Şu Işe Olanlar Oldu...

Bi Yolu Olmalı Hemen Tanışmalı
Bi Gece Başbaşa Dışarı Çıkmalı
Mutluluk Pozları Çekip Paylaşmalı
Bu Yaz Bütün Piyasa Bizi Konuşmalı

Standart Üzerinde Boyu Posu Yerinde
Ay Inanamıyorum Yüzük Mü Var Elinde?
Bi Bahane Bulupta Sokulmalı Yanına
Böyle Mi Tanışmıştır Brad'le Angelina?

Romantik Komedi Filmi Gibi
Tesadüf Mesadüf Bi Şeyler Olsa
Bi Köşe Başında Karşıma Çıksa
Düşüp Bayılacakken Elimi Tutsa

Google Aramaları:elzem 1 anda dinle, elzem 1 anda şarkı sözleri, 1 anda sözleri, elzem 1 anda şarkı sözü bu yayınımızın, aramalarda çıkan etiketleridir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri