Feride Hilal Akın Ver Bana Düşlerimi Şarkı Sözleri

Sevgili Feride Hilal Akın iki gün üst üste yeni şarkı çıkardı. Bugün Ver Bana Düşlerimi isimli Yaşar Kurt şarkısını yorumladı. Dün ise kendi bestesi olan Yokuş şarkısını yayınlayan Feride Hilal Akın hayranlarından tam destek alıyor. Yorumlarıyla güzel sanatçının yanında olan dinleyicilerine de buradan teşekkür ederiz. Feride hilal akın ver bana düşlerimi şarkı sözlerini ilk olarak sozlerisozu.net farkıyla sizlerle buluşturuyoruz. Belki yarın da başka bir şarkı daha çıkarır kim bilir.
feride hilal akın ver bana düşlerimi sözleri
ver bana düşlerimi şarkı sözü

Feride Hilal Akın Ver Bana Düşlerimi Dinle

Feride Hilal Akın Ver Bana Düşlerimi Sözleri

Gitmek Kolay (Hım)
Ya Sonrası?
Silebilir Misin, Sende Kalan 
Dudaklarımın Nemini?
Atamazsın Biliyorum,

Sende Solan Yüreğimi...
Silebilir Misin, Sende Kalan 
Dudaklarımın Nemini?
Atamazsın Biliyorum
Senle Solan Yüreğimi

Ver Bana Düşlerimi
Ver Bana Gülüşlerimi
Yanarsın Ah Yanarsın
Verirsen Bana Kendini

Ver Bana Düşlerimi
Ver Bana Gülüşlerimi
Yanarsın Ah Yanarsın
Verirsen Bana Kendini...

Google Aramaları:feride hilal akın ver bana düşlerimi şarkı sözleri, ver bana düşlerimi sözleri,feride hilal akın ver bana düşlerimi dinle, ver bana düşlerimi şarkı sözü feride hilal, ver bana düşlerimiz sözleri feride hilal akın, bu yayının en çok aranan etiketleridir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri