Gökçe Vazgeçmeseydin Keşke Şarkı Sözleri

Pasaj müzik etiketiyle bizlerle buluşturulan Gökçe Vazgeçmeseydin şarkısı kısa sürede ilgi odağı haline geldi. Gökçe'nin 2016 yılında çıkardığı tekli çalışması Vazgeçmeseydin Keşke aslında 7 şubat 2016 tarihinde çıktı. Şimdi ise netd kanalında yayınlandı ve şarkının 10 milyon barajını aşacağını düşünüyoruz. Gökçe Dinçer Vazgeçmeseydin Keşke şarkı sözlerini okuduktan sonra yorum bırakmayı unutmayın. İstek şarkılarınızı da bekliyor olacağız, takipte kalın.
gökçe vazgeçmeseydin keşke sözleri
gökçe vazgeçmeseydin keşke şarkı sözü

Gökçe Vazgeçmeseydin Keşke Dinle

Gökçe Vazgeçmeseydin Keşke Sözleri

Bıraksam Dağılsam Yine
Dört Bir Yere
Oradan Ulaşsam Sana
Öpsem, Koklasam

Vazgeçmeseydin Keşke
Değmez Miydi Denemeye

Yine De Yaşarım Ben Böyle
Şarkılar Söylerim Yine
Kendime Iyi Bakarım Merak Etme

Bir Derin Of Çekerim Ki Ne Of
Dostlar Bile Bilmez Acımı
Kendi Içimde Yaşarım Bu Yangını

Niye Beni Bırakıp Gittin
Niye Sana Çok Değer Verdim
Niye Yalanlar Söyledim Kendime
Dünyamı Durdurup Gittin Niye

Google Aramaları:gökçe vazgeçmeseydin keşke dinle, vazgeçmeseydin keşke sözleri, vazgeçmeseydin keşke şarkı sözü, vazgeçmeseydin keşke gökçe sözleri, vazgeçmeseydin keşke şarkı sözleri,gökçe vazgeçmeseydin keşke sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri