Gülden Mutlu Bye Bye Şarkı Sözleri

Bu yılın ocak ayında uzun lafın kısası şarkısıyla güzel başarı elde eden Gülden Mutlu şimdi ise Bye Bye ile tekrar sahnede. Severek dinlediğimiz şarkıcılardan biri olan Gülden Mutlu bay bay şarkısı çok kısa zaman önce çıktı bu yüzden henüz radyolarda çalmaya başlamadı. Önce bye bye şarkısının tanıtım klibi ardından full versiyonu çıktı ve yorum bombardımanına tutuldu. Genelde yorumların yüzde doksanının olumlu olduğunu düşünürsek bye bye şarkı sözlerini paylaşmamız yanlış olmayacaktır. Gülden mutlu'ya gelecekte de bu tarz şarkılar çıkarmasını rica eder iyi dinlemeler dileriz. Bu arada baybay şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
gülden mutlu bye bye şarkı sözleri
gülden mutlu bye bye şarkı sözü

Gülden Mutlu Bye Bye Dinle

Gülden Mutlu Bye Bye Sözleri

Bye Bye Bye Bye
Gözün Arkada Kalmasın Ben Bana Bakarım
Savaş Açarsan Içinden Sağ Çıkarım
Sıraya Dizilsin O Aşklar Meşkler 
Buna Geçmiş Değil Tecrübe Derler...

Kaç Kere Oldu Ben Saymadım Ama
Sudan Sebeplerle Kıydın Hep Bana 
Hoşuna Mı Gidiyor Bu Saçma Bitişler
Boğuluyorsun Adamım Hadi Boy Ver...

Bye Bye Ben Hiç Uğramadım Say...
Bye Bye Yeni Aşk Mı Tabi Hay Hay
Bye Bye Yerime Kim Gelirse
Geçmiş Olsun De O Anlar 

Bye Bye Hadi Bye Bye (2x)

Google Aramaları:gülden mutlu bye bye dinle, gülden mutlu bye bye sözleri, bye bye şarkı sözleri, gülden mutlu bye bye şarkı sözü şeklinde aramalar yaparak yayınımıza ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri