Gülnur Gökçe Usta Şarkı Sözleri

Alışılmadık bir kliple karşımıza çıkan Gülnür Gökçe bu yazın hit şarkısı olmaya aday "Usta" parçasıyla müzik dünyasında yer edinmeyi başarıyor. Sempatik tavırlarıyla dikkatleri üzerine toplayan Gülnür Gökçe Usta şarkısıyla beğenilerinize sunuldu. Geçen yıl Utkan Tunca ile birlikte Dinle şarkısını çıkarmışlardı ve büyük ses getirmişti. Ondan önce 2013 yılında ise Porselen Düşler çalışmasıyla yine kayda değer bir başarı elde eden Gülnür Gökçe Usta şarkı sözlerini paylaşmak istedik. Başarılı şarkıcıyı kutlar ve benzer şarkılarıyla bizleri mutlu etmeye devam etmesini dileriz.
gülnur gökçe usta şarkı sözleri
gülnur gökçe usta şarkı sözü

Gülnur Gökçe Usta Dinle

Gülnur Gökçe Usta Sözleri

Kalbim Senin Olabilir
Ama Ben Bana Aitim
Yarınım Meçhul Orası Kabul
Geçmişe Şahidim

Sende Kalsın Senin Aklın
Tecrübe Sahibim, Fazla Fazla
Kaç Ayrılık Iziyle Dolu Gönül Sahilim
Hem Kendin Ol, Hem Bana Benze

Nasıl Olacak Ya?
Hem Yangın Ol Hem De Yağmur
Biri Beni Sınıyor Galiba...
Oldu Canım Başka Başka
Başlarım Böyle Aşka

(2x)
Aşk Dedikleri Buysa
Kalbim En Büyük Usta
Gitmek Isteyen Gitsin
Kalan Bize Yeter Her Hususta

Aşk Dedikleri Buysa
Kalbim En Büyük Usta
Gitmek Isteyen Varsa
Kalan Bize Yeter Her Hususta, Usta...

Google Aramaları:gülnur gökçe usta dinle, gülnur gökçe usta şarkı sözleri, usta şarkı sözü gülnur şeklinde aramalar yaparak yayınımıza ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri