Günel Yandım Evladım Şarkı Sözleri

Yeni single çalışması "Yandım Evladım" ile rekora koşan Günel son dönemlerin başarılı isimlerinden biridir. Azeri asıllı güzel şarkıcı Günel Zeynalova Yandım Evladım ile aynı bir zamanlar çıkardığı Herşeye Değer şarkısı gibi ilgi odağı haline geldi. Şarkı çıkalı çok zaman olmadı ancak 30 bini aştı ve giderek artış göstermeye devam ediyor. Günel yandım evladım şarkısını dinlemek için aşağıdaki youtube bağlantısından başlatabilirsiniz. Bunun yanında yandım evladım şarkı sözleri de youtube dinleme bağlantısının altında bulunuyor. Buradan hem şarkıyı dinleyebilir hem de sözlerini rahatça okuyabilirsiniz.
günel yandım evladım şarkı sözleri
günel yandım evladım şarkı sözü

Günel Yandım Evladım Dinle

Günel Yandım Evladım Sözleri

Ben Aşkı Yaşadım Küçüktüm 
Büyüdüm Çok 
Sevdim Inandım Güvenim Kırıldı 
Şimdi Çabala Yalvar Yakar

Ağla Sızla Düş Yollarıma 
Bitik Bir Aşkın Kıvılcımını
Kor Ateşle Yak Güneşle
Şimdi Çabala Yalvar Yakar
Ağla Sızla Düş Yollarıma
Ağlamakla Bitecek Mi Sandı
Yollamakla Gidecekmiş Kandı
Yandım Evladım Ki Ne Ki Yandım
Her Seviyorumlara Bile Inandım
Yaş Geçti Geçiyor Ömürler Bitiyor
Aşkı Buluncana Moda Gidiyor

Ne Olduysa Bana Anlamadım Ki?
Okutup Üflesek Düzelir Mi Ki?
Sen Şaşkın Aşık Bildiğim Serseri
Gel Aşka Inandır Sevdir Kendini...

Google Aramaları:günel yandım evladım dinle, yandım evladım şarkı sözleri, günel yandım evladım sözleri, yandım evladim şarkı sözü veya günel yandim evladim sözleriyle dinle şeklinde aramalar yaparak yayınımıza ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri