Jam Yazıcı Gel Şöyle Şarkı Sözleri

Jam Yazıcı, son çıkardığı parçası Gel Şöyle ile ortalığı kasıp kavurmaya adım adım geliyor. Kendisi Özür Dilerim isimli albümüyle çıkış yaptığı 2016 yılında adından söz ettireceğe benziyor. Jam Yazıcı Gel Şöyle şarkı sözlerini ilk olarak şarkıyı dinleyip sizlere sunmak için bu yazıyı hazırladık. Aşağıdan Gel Şöyle şarkısını dinleyebilir ve şarkı sözlerini eksiksiz ve hatasız okuyabilirsiniz.

Jam Yazıcı Gel Şöyle Dinle

jam yazıcı gel şöyle şarkı sözleri
jam yazıcı gel şöyle şarkı sözleri

Jam Yazıcı Gel Şöyle Sözleri

Sen beni kalbine bir alsan
Yaşlanmayı unutur insan
Başını da omzuma bir koysan
Of aman aman...

Ne romanlar yazılır seninle 
Kaleme kağıda dokunmadan hem de
Ama iki de bir de aklıma gelme
Of aman aman 

Yardım et bana
Ey güzel Allahım...
Kalmadı aşk yüzünden
3 kuruşluk aklım

Ne güzel bakıyorsun sen öyle
İstanbul rengi gözlerinle
Bırak hadi o inadı bu gece bir köşeye 
Gel şöyle...

Google Aramaları:jam yazıcı gel şöyle dinle, gel şöyle şarkı sözleri, jam yazıcı gel şöyle sözleri, gel şöyle şarkı sözü, bu yayının en çok aratılan kelimelerindendir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri