Murat Dalkılıç Rivayet Şarkı Sözleri

Murat Dalkılıç'ın göz bebeği, Epik albümünden paylaşımlara kaldığımız yerden devam ediyoruz. Rivayet şarkısı bu albümün en iyi 3 şarkısı içinde yer alacak sözleriyle dikkatleri üzerine çekmiş ilginç bir şarkı. Youtube camiasının en çok sevdiği Rivayet şarkı sözlerini paylaşmalıyız diye düşündük. Aşağıdan Murat Dalkılıç'ın Rivayet isimli parçasına ait sözlerine ve şarkının resmi youtube bağlantısına ulaşabilir ve dinleyebilirsiniz.
murat dalkılıç rivayet şarkı sözleri
murat dalkılıç rivayet şarkı sözü

Murat Dalkılıç Rivayet Dinle

Murat Dalkılıç Rivayet Sözleri

Huzuru Bulduğuna Dair Bir Rivayet Var 
Duymazdan Geliyorum 
O An Oyalanacak Bir Şeyler Arıyorum
Kafamı Dağıtıyorum Sükunetle...

Beynimi Yediler Doymadılar...
Nasıl Arkadaşsa Artık Bunlar
Kendine Bir Yol Bulsun 
Sende Bırak Bak Keyfine

Susuyorum Merak Etme 
Sonuçta Nazik Bir Çocuğum
Hala Ben En Azından...
Uğraşıyorum Çabalıyorum Metanetle

Bir Aşk Var Orda
Benim Kadim Payımda 
Gitmemiştir O Hep Benledir
Savaşmaz Asla Onla Bunla...

Google Aramaları:murat dalkılıç rivayet şarkısı dinle, rivayet şarkı sözleri, murat dalkılıç rivayet şarkı sözü şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.
Ayrıca şarkıyı dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayalım.Uzun bir süredir sizlere hizmet veren şarkı sözleri ve dinleme sitemiz sozlerisozu.net 'in gelişmesi için yorumlarınıza ihtiyacımız var.Bol müzikli günler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri