Nev Vardar Ovası Şarkı Sözleri

Nev'in yeni albümü Bir Nev-i Alaturka II'da yer alan "Vardar Ovası" şarkısı birkaç saat önce klibiyle yayınlanmıştır. Nev Vardar Ovası türküsüne güzel bir yorum katarak güzel bir iş ortaya koymuş. Zaten her çıkardığı şarkıyla büyük bir yankı yapan kaliteli bir grup olmasıyla tanınıyor. Nev Vardar Ovası şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilir ve şarkının yeni çıkan klibini izleyebilirsiniz.
nev vardar ovası şarkı sözleri
nev vardar ovası şarkı sözü

Nev Vardar Ovası Dinle

Nev Vardar Ovası Sözleri

Mayadağ'dan Kalkan Kazlar
Al Topuklu Beyaz Kızlar
Yarimin Yüreği Sızlar
Eylenemem Aldanamam 

Ben Bu Yerlerde Duramam
Vardar Ovası Vardar Ovası 
Kazanamadım Sıla Parası...
Mayadağ'ın Yıldızıyım

Ben Annemin Bir Kızıyım
Efendimin Sağ Gözüyüm 
Eylenemem Aldanamam
Ben Bu Yerlerde Duramam...

Google Aramaları:nev vardar ovası dinle, vardar ovası sözleri, vardar ovası nev, nev vardar ovası şarkı sözleri, vardar ovası şarkı sözleri, türkü sözleri şeklinde aramalar yaparak yayına ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri