Onur Atmaca Sevdalık Şarkı Sözleri

Onur Atmaca'nın yeni single çalışması "Sevdalık" büyük beğeni topluyor. 2016 yılının son çeyreğine girmek üzereyiz ve yaz şarkıları birbiri ardında gelmeye devam ediyor. Renkli klibiyle Onur Atmaca Sevdalık dikkat çekmeyi başaran nadide şarkılardan biridir. Zamanı Geldi albümünün öne çıkan parçalarından olan Sevdalık şarkı sözlerine sitemizde yer vermek istedik. Aşağıdan şarkı sözünü okuyabilir ve 2 gün önce yayınlanan klibini izleyebilirsiniz.
onur atmaca sevdalık şarkı sözleri
onur atmaca sevdalık şarkı sözü

Onur Atmaca Sevdalık Dinle

Onur Atmaca Sevdalık Sözleri

Kara Gözlü Yarum Hep Sesuni Duyarum 
Sesuni Duydum Mi Boğar Beni Efkarum...

Sevdaluk Sevdaluk, Adami Yer Biturur
Ayriluk Ayriluk, Başa Gelur Çekilur 

Öyle Zaman Gelur Ki Dere Olur Taşarsun 
Ayriluk Zor Olur Bensuz Nasıl Yaşarsun

Derlerdi Inanmazdum Ağur Gelur Ayriluk 
Bilsem Yanacağumi Eder Miydum Sevdaluk...

Google Aramaları:onur atmaca sevdaluk dinle, sevdaluk şarkı sözleri, sevdalık dinle onur atmaca, sevdaluk sözleri onur, boğar benu efkarum dinle, şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

(08.07.2018 06:57 tarihinde güncellendi.)Şarkının Youtube dinleme bağlantısı düzenlendi.Yazım hataları ve şarkı sözlerindeki yanlışlar giderildi.Onur Atmaca - Sevdaluk şarkısını dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayın.Bol müzikli günler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri