Resul Dindar Hiç Şarkı Sözleri

Resul Dindar "Hiç" isimli yeni bir şarkı çıkarıyor. 34 yaşındaki halkın sevgili sesi Resul Dindar müzik dünyasında yolculuğuna 2008 yılında başlamıştı. Bu dönemlerde kurduğu klarnet grubunun vokalistliğini yapan Resul Dindar Nani ve Nayino albümleriyle büyük ilgi gördü. Daha sonra Deniz Toprak ile sebebi sensin şarkısının ardında şimdi de yeni single şarkısı "Hiç" ile geliyor. Resul dindar hiç şarkı sözlerine geçmeden önce şarkının şuan resmi olarak çıkmadığında sadece sözlerini paylaşıyoruz. Şarkı çıkar çıkmaz klibini de ekleyeceğiz. Resul Dindar'a siz de bizim gibi destek olmak istiyorsanız şarkı çıktığında satın alabilirsiniz. Hiç şarkısını da aşağıdan dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz. Şarkıyla ilgili yorum yapabilirseniz eğer mutlu oluruz.

Güncelleme: Hiç parçası resmi olarak kısa süre önce rd müzik kanalında yayınlandı. Yazıyı güncelledik şarkıyı sorunsuz dinleyebilirsiniz.
resul dindar hiç şarkı sözleri
resul dindar hiç şarkı sözü

Resul Dindar Hiç Dinle

Resul Dindar Hiç Sözleri

Gecenun Bir Vaktinde
Yıldızlarun Altinde
Gecenun Bir Vaktinde
Yıldızlarun Altinde

Oturdum Ağladuğumi
Ayrılık Saatinde...

Sen Sevdaluk Etmedun Mi?
Sen Hiç Acı Çekmedun Mi?
Sen Sevdaluk Etmedun Mi?
Sen Hiç Acı Çekmedun Mi?

Resimlere Bakup Bakup
Gözyaşini Dökmedun Mi Yar
Resimlere Bakup Bakup
Gözyaşini Dökmedun Mi Yar

Sen Bir Damla Yaş Olsan
Ben Da Bulut Olurdum
Düştüm Yapraklara

Gelur Seni Bulurdum...
Düştüm Yapraklara
Gelur Seni Bulurdum Oy

Google Aramaları: resul dindar hiç dinle, resul dindar hiç sözleri, hiç şarkı sözleri, resul dindar hiç şarkısı sözü, şeklimde aramalar yaparak yayınımıza ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri