Ömür Gedik Sana Ne Kime Ne Şarkı Sözleri

Ömür Gedik bu yıl şarkı çıkarmayacak diye üzülenlere cevap gecikmedi Yeni şarkısı sana ne kime ne şimdiden olağanüstü bir başarı elde ederek radyolarda ilk sıralara tırmandı. Ajda Pekkan'ın 1975'de çıkardığı sana ne kime ne şarkısını yorumlayan Ömür Gedik epey başarılı oldu. Tabi tek başına bu projede yer almadığı için Yalçın Aşan'da bu güzel eserde yer alıyor. Ömür Gedik Sana Ne Kime Ne şarkı sözlerini okumak istersiniz diye düşündük ve konumuza ekledik. Son olarak sizlere tavsiyemiz bu güzel şarkıyı satın almanız yönünde olacaktır.
ömür gedik sana ne kime ne şarkı sözleri
ömür gedik sana ne kime ne şarkı sözü

Ömür Gedik Sana Ne Kime Ne Dinle

Ömür Gedik Sana Ne Kime Ne Sözleri

Hiç Rahat Yok Mu Bana
Şu Yalancı Dünyada
Kimin Ne Hakkı Var Ki?
Karışır Hayatıma
Hesap Soramaz Bana...

Kim Çıkarsa Karşıma
Kimin Ne Hakkı Var Ki?
Karışır Hayatıma
Hür Doğdum Hür Yaşarım

Kime Ne Kime Ne
Köle Miyim Sana Ben
Sana Ne Sana Ne
Zararım Kendime

Kime Ne Kime Ne
Sen Bak Kendi Derdine
Sana Ne Sana Ne
Bu Kalp Benim Değil Mi?

Severim Severim
Canım Nasıl İsterse
Gezer Eğlenirim
Her Günüm Mutlu Benim

Kim Ne Derse Desin
Canım Nasıl Isterse
Gezer Eğlenirim
Hür Doğdum Hür Yaşarım

Kime Ne Kime Ne
Köle Miyim Sana Ben
Ay Sana Ne Sana Ne
Zararım Kendime

Kime Ne Kime Ne
Sen Bak Kendi Derdine
Sana Ne Sana Ne...

Google Aramaları:ömür gedik sana ne kime ne dinle, sana ne kime ne sözleri, ömür gedik sana ne kime ne şarkı sözü şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri