Sinan Akçıl - Ferah Zeydan Şarttır Şarkı Sözleri

Ferah Zeydan geçen yıl çıkardığı Yanlışız Senle şarkısından sonra bu yıl Sinan Akçıl'la bir düet yapıyor. "Şarttır" adında yepyeni bir single şarkıyla çıkan iki sevdiğimiz isim şimdiden yükselişe geçti bile. Sinan Akçıl şarttır şarkısının klibi henüz çıkmasa da çıkar çıkmaz klibi de buradan izlenebilecek. Aynı zamanda Ferah Zeydan Şarttır şarkı sözlerini de okuyabilmeniz için yazımıza ekliyoruz. Yorumlarınız şarttır şarkısına gelsin...
sinan akçıl ferah zeydan şarttır sözleri
şarttır şarkı sözü

Sinan Akçıl - Ferah Zeydan Şarttır Dinle

Sinan Akçıl - Ferah Zeydan Şarttır Sözleri

İlle De Seni Sevmem Bana Bence Şarttır, Şarttır
Durmadan Aşkımı, Sevgimi Her Gün Arttır, Arttır...
Gün Gelip Sana Ölmek Bana Bence Şarttır, Şarttır 

Kimseyi Sen Gibi Görmedim
Aşk Bana Sen Diye Laftır

Dön Bana Gördüğüm En Büyük Aşksın 
Son Öpüşüm Cennet'e Kalsın

Zaten Ölmüşüm Sensiz Bu Nasıl Aşktır 
Elini Bir Daha Çekme,ölüyorum Gözlerine
Benim Senle Nefes Almam Şarttır Şarttır
Şarttır, Şarttır, Şarttır, Şarttır...


Bu güzel şarkı ilk çıktığı andan itibaren büyük ilgi gördü ve rekor kırmayı başardı. Sinan Akçıl'ın her yıl patlayan şarkılarına bir yenisi daha eklenmiş oldu böylelikle. Ancak siz yine de bu güzel şarkıyı desteklemekte çekinmeyin, elinizden geldiğince paylaşın ve sevdiklerinizin bu şarkıdan haberdar olmasını sağlayın.

Yorumlar

  1. çok güzel şarkı sözleri ve sesleri iyi bir performans çıkarmışlar ağzınıza sağlık sizleri kocaman öpüyorum
    son öpüşüm sizlere kalsın

    YanıtlaSil
  2. en güzel sözü gün gelip sana ölmek bence şarttır

    YanıtlaSil
  3. TEK KELİMEYLE HARİKAAAAAA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyynnneeeeeeeennnnn yaaaa

      Sil
    2. tek kelimeyle EH İŞTE bu da benim stilim

      Sil
  4. Ölürüm sana bee yanıyorum sana şarttır şarttır hayatımda duyduğum en güzel şarkı ya ölürüm sana be neden bu kadar güzelsin (şarttır)?????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen burda kalmışın canısı biz 1000 şarkıyı gördük geçtik sen nerdeydin sen Sinan AKÇIL'a mı diyon kızsan ki öyle yazıyo Farah'a yancak halin yok ta erkeklere güzelsin denmiyor yakışıklı deniyo gün geldi sen Sinanda takılıyken biz Berkay HARDAL,Tolga SARITAŞ,İsmail Ege-Aytaç ŞAŞMAZ kardeşler ordan burdan fotolarına bakıyoduk hepsini geçmişini sevgililerini bilerek sen
      takılı kalmışın Sinan AKÇIL' da diycem ama adamın sevgilisi var hem de Türk malı olmayanlardan anlarsın ya MAGAZİN diyorum ya bi izleyin netten yaz ya da çıkar sevgilileri ayrıca (şarttır???..) olmamış soru işaretini kullanmayı bil önce neyse cahillik fışkırıyo senden napalım :)====

      Sil
  5. ulan bızım ıcın olen olmadı beee

    YanıtlaSil
  6. adsız be senin için de olur intiharlar üstümüzden geçiyo bizim lisenin okulun yarısı intihara teşebbüse kalkmıştır nedeni ise sizin gibi erkekler hepiniz aynısınız ya kızlar bi telefon karıştırınca herşeyi görür benim gibi nefret ediyorum sizden karşı cins
    SEREN

    YanıtlaSil
  7. Seven kişinin şarkısı olmak güzel bir şey 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri