Bülent Ay Armağan Şarkı Sözleri

Pasaj Müzik etiketiyle bugün çıkan "Armağan" şarkısı Bülent Ay'ın single çalışması olarak 2016 yılında çıktı. Eylül ayının sonunda müzik marketlerde yerini almasına rağmen büyük beğeniyle karşılaşan Bülen Ay'ı biz de tebrik ediyoruz. Bülent Ay Armağan şarkı sözlerini ise ilk defa sozlerisozu.net olarak sizlerle buluşturuyoruz. Umarız armağan şarkısı severek dinleyeceğiniz şarkılardan biri olur, nitekim temennimiz de odur.
bülent ay armağan şarkı sözleri
bülent ay armağan şarkı sözleri

Bülent Ay Armağan Dinle


Bülent Ay Armağan Sözleri

Eski Bir Oyun Gibi Görünmeden Süzüldüğüm
Sanki Yaşımda Değil Daha Küçüğüm
Ardımda Kalan Hayat Altı Üstü Bir Kaç Nasihat
Miladım Olur Yazılır Bugünlüğüm... 

Bahçemde Yaz Bahar Yeniden
 Sen Gül Dalı Ben İse Diken
Eller Kavuşunca Ten Bırakmıyor Hasretinden
Her Yer Seninle Biz Düğümlenmiş Gölgeleriz 
Duvarlara Kazınır Bu Sevgimiz 

Adını Yazar Gönül Durağım 
Kapına Bir Armağandır Adağım
Uçuyor Kalbim Hayal Kurup Düzenine 
 
Sebebim Olur Sesin Nefesime 
Kaderi Müebbetim Kafesine 
Düşüyor Kolum Kanadım Aşkın Üzerine...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri