Can Algeç Bin Yıl Şarkı Sözleri

Pasaj Müzik aracılığı ile yayınlanan Can Algeç'in yeni albümüne yer alan "Bin Yıl" 30 bin dinlenme barajını bir gün gibi kısa süre içinde aştı. Söz ve müziğin kendisine ait olduğu Bin yıl şarkısı "Şarkılar" isimli albümünün önde gelen parçalarından biridir. Daha önce 2015'in temmuz ayında Rüzgarın Karşısında şarkısıyla da büyük ilgi gören Can Algeç Bin Yıl şarkı sözlerini ararsınız diye tahmin ederek sitemizde yer vermek istedik. Sizlerden şarkıyla ilgili yorum alabilirsek minnettar oluruz, bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip etmeyi ihmal etmeyin.
can algeç bin yıl şarkı sözleri
can algeç bin yıl şarkı sözü

Can Algeç Bin Yıl Dinle


Can Algeç Bin Yıl Sözleri

Gittin Bu Şehirden Bir Gün Ansızın 
Yağmurlarda Yalnız Islanıyorum,
Bilemez Derdimi Senden Başkası...
Her Saatte Bin Yıl Yaşlanıyorum 

Hayaller Rüyalar Hep Kaldı Yarım
Gün Gün Çoğalıyor Kalp Ağrılarım 
Bilemem Ben Böyle Nasıl Yaşarım 
Her Saatte Bin Yıl Yaşlanıyorum.

Günü Aya Yıla Eklemek
Ömür Boyu Bu Nasıl Şey Beklemek
Sevmeyen Bilemez Hasret Ne Demek 
Her Saatte Bin Yıl Yaşlanıyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri