Emre Kaya Dın Dın Şarkı Sözleri

Emre Kaya 2016 yılında iki güzel parçası, "Esaret" ve "Dın Dın" şarkılarını birkaç ay arayla yayınladı. Daha önce esaret şarkısını paylaştığımız gibi emre kaya dın dın şarkısını da merak edeceğinizi düşünerek sizlerle paylaşmak istedik. Şarkı henüz klipsiz olarak karşımıza çıktığı için audio versiyonunu ve dın dın şarkı sözlerini bu başlığa ekliyoruz. 1-2 hafta içinde klip çalışmalarının da tamamlanacağını tahmin ediyoruz. Dın dın şarkısının klibini de en kısa sürede paylaşmaya çalışacağımıza şüpheniz olmasın.
emre kaya dın dın şarkı sözleri
emre kaya dın dın şarkı sözleri

Emre Kaya Dın Dın Dinle

Dın dın şarkısının klip çekimleri tamamlandı ve yayınlandı. Sitemizdeki yazıyı da güncelledik.

Emre Kaya Dın Dın Sözleri

Duymuyorum Sandın Her Cümle Kulaklarıma
Değiyor İnan Canım
Özgüveninde Bozulmuş Belli Hazin Sonun
Geliyor Adım, Adım

Şöyle Yakınlaş, Gel Bir Konuş Bakalım...
Tersim Fenadır, Hatırlatırım
Görünen Ne Sence Saf Mıyım?
Yalan Söylediğini Bilmesi Zor Geliyor

Bu Halin Kalbimi Titretiyor
Ne Yazik Ki Yine Haklıyım
Erken Farkettim, Şanslıyım
Arkamdan Konuşup Beste Yapacağına
Yüzüme Konuş Da Düet Yapalım...

İstersem Sazı Alır Elime
Seni Dın Dın Çalarım...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri