Harun Kolçak - İrem Derici Gir Kanıma Şarkı Sözleri

Harun Kolçak yeni çıkaracağı "Çeyrek Asır" albümünü tamamladı ve satışa sundu. Bu albümün en gözde şarkısı ise Gir Kanıma şarkısıdır çünkü İrem Derici ile düet yapmışlar. Bizim direkt olarak ilgimizi çektiği için sizin de seveceğinizi sanıyoruz. Harun Kolçak'ın 2016 albümünün diğer şarkılarını da dinlemek için satın almanızı tavsiye ediyoruz Bedük, Yaşar, Tan Taşçı, Zara ve daha birçok ünlü isimle düet yapmış. Unutmadan Harun Kolçak - İrem Derici gir kanıma şarkı sözlerini de ekleyip yazımızı noktalıyoruz. İrem derici ile güzel bir düet gerçekleştirmişler, iki sanatçı da müzik bilgisini konuşturmuş teşekkür ederiz kendilerine.
gir kanıma şarkı sözleri
gir kanıma şarkı sözü


Harun Kolçak - İrem Derici Gir Kanıma Dinle

Harun Kolçak - İrem Derici Gir Kanıma Sözleri

Uçardım Gönlümce Seni Görmeden Önce
Yazılmış Inan Kaderime,
Saçların Dağılır Aklımın Yellerinde
Hiçbir Rüzgar Esmese Bile
Vazgeçmem Geçemem

Seni Ne Zor Buldum Ben
Düşlerim Çıkmasa Da Yine...
Gir Kanıma
Hani Bekarlık Sultanlık Derdik?
Yetti Canıma
Yaşarım Ben Senle Gir Kanıma

Kararını Ver Artık
Beklemeden Gel Yazık
Vazgeçersen Bu Sevdadan Eğer

Ne Kadar Çok Aradım
Sonunda Yakaladım
Unuttum Yalnız Geçen O Günleri

Gir Kanıma,
Hani Bekarlık Sultanlık Derdik?
Yetti Canıma...
Yaşarım Ben Senle, Gir Kanıma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri