Harun Kolçak - Tan Taşçı Gitme Seviyorum Şarkı Sözleri

Harun Kolçak'ın Tan Taşçı ile düeti, "Gitme Seviyorum" şarkısı en sonunda çıktı. Arpej yapım etiketiyle müzik marketlerde yer alan Harun Kolçak'ın çeyrek asır albümüne dahil olan bu eşsiz yapımı geç paylaştığımız için üzgünüz. Şuan için herhangi bir klip çalışması ufukta görünmüyor bu yüzden şimdilik klibini ve tan taşçı gitme seviyorum şarkı sözlerini paylaşalım istedik. Klip çıktığında doğrudan yazımızı güncelleriz, unutursak yorumlarınızla bizlere hatırlatırsanız konuya sizin de isminizi ekleriz. Bol müzikli günler dileriz. :)
tan taşçı gitme seviyorum şarkı sözleri
tan taşçı gitme seviyorum şarkı sözü

Harun Kolçak - Tan Taşçı Gitme Seviyorum Dinle

Tan Taşçı Gitme Seviyorum Sözleri

Gönlüne Sar Beni, Sev Sen, Sev Beni!
Yorgun Düştüm Yalnızlıktan 
Aşkıma Kapıl Da Gel Sen Gel Bana...

Kanım Kaynar Bakışından
Çıldırırım Beni Aramazsan Öfkeler Sarar 
Gücüm Kalmaz Yok Olamaz 

Gülme Sana Böyle Tutuldum Diye 
Sana Bir Ömür Adadım Diye
Gülme Ne Olur Gitme Seviyorum...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri