maNga Işıkları Söndürseler Bile Şarkı Sözleri

maNga'nın 2014 yılında çıkardığı 4.albümü sayesinde daha önce dinlediğimiz "Işıkları Söndürseler Bile" için bir klip çekildi. 2 yıl aradan sonra süpriz bir kliple poll production kanalında yerini alan manga'nın bu şarkısı da çok sevildi. Geçen ay pascal nouma ile düet yapan ferman akgül'ün tekrar manga ile birlikte şarkılar çıkarması da bizleri mutlu etti. Manga ışıkları söndürseler bile şarkı sözlerini aşağıya ekledik ve klibi de hemen üstündeki paragrafta yer alıyor. Aynı zamanda iTunes üzerinden de satışa çıkan bu şarkıyı 1,29 TL ödeyerek satın alabilirsiniz. Bir sonraki paylaşımında görüşmek üzere, hoşçakalın.
manga ışıkları söndürseler bile şarkı sözleri
manga ışıkları söndürseler bile şarkı sözü

maNga Işıkları Söndürseler Bile Dinle

maNga Işıkları Söndürseler Bile Sözleri

Halim Ortada Yine Ellerimde Kan
Hiç Derinlere İnen Kalmadı Yaram
Ben Ki Kalbine Gömüp İçeride Ağlayan 
Şimdi Aksine Çıkıp Zincirlerini Kıran

Sözüme Güven Dönmem Ben Kahpelik Etmem
Bu Yola Bir Baş Koydum Seni Kimseye Yedirmem
İçini Rahat Tut, Başını Hep Dik Tut
Sabret Bu Duvarları Bir Gün Yine Yıkacağız Elbet

Ben Senden Vazgeçmem
Işıkları Söndürseler Bile Korkuma Yenilmem
Ellerim Kollarım Tutmasın İsterse
Ben Sensiz Pes Etmem
Bir Akıl Versen Bana Kurtulsa Şu Beden

Bir Isim Bulsan Bana Duyanı Ürküten 
Bir Yol Açsan Bana Ufukta Yollara Düşsem 
Yeter Ki Inan Bana Başka Bir Şey Istemem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri