Kaan Songün Düştün Mü Söyle Şarkı Sözleri

Sözlerinin de kendisine ait olduğu "Düştün Mü Söyle" şarkısıyla bayramımıza neşe katan Kaan Songün başarılı bir işe imza atmıştır. Yönetmen koltuğunda Kemal Kekeva'nın oturduğu ve Metehan Kökseoğlu'nun prodüktörlüğünde yayınlanan Düştün Mü Söyle şarkısı iyi bir istatistikle listelere hızlı bir giriş yaptı. Yeni şarkıları paylaşmaya devam ediyor olduğumuz sitemizde Kaan Songün Düştün Mü Söyle şarkı sözlerini arayabileceğinizi tahmin ederek sitemize ekledik. Aşağıdan bu güzel şarkının sözlerini okuyabilirsiniz. Aynı zamanda şarkıya gelen yorumlara baktık şimdilik dinleyenlerin büyük bir çoğunluğu şarkıyı sevdiklerini ifade ediyor. Sizlerin de düştün mü söyle parçasına yorum yapmanızı rica ediyoruz. Esen kalın, iyi bayramlar.
kaan songün düştün mü söyle şarkı sözleri
kaan songün düştün mü söyle şarkı sözü

Kaan Songün Düştün Mü Söyle Dinle

Kaan Songün Düştün Mü Söyle Sözleri

Hayallerimle Oynama,
Hala Bir Çocuğum Beni Kandırma
Akışına Bıraksak Belki Daha Iyi Olacaktı
Gecenin Sabaha Kavuştuğu Noktada...

Yaprak Tutuştu Sanki?
Her Yer Sıcaklaştı Birden
Yandın Kül Oldum Sanki
Aşkı Tadınca Senden

Savrulup Durdum Yıllarca
Arandım Metruk Bir Yerlerde
Yağmur Çamurla Bir Oldum
Ağlayıp Düştün Mü Söyle

Hayallerimle Oynama, 
Hala Bir Çocuğum Beni Kandırma
Akışına Bıraksak Belki Daha Iyi Olacaktı
Gecenin Sabaha Kavuştuğu Noktada...

Google Aramaları:kaan songün düştünmü söyle dinle, düştün mü söyle dinle, kaan songün düştün mü söyle sözleri, düştün mü söyle şarkı sözü kaan songün

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri