Nazan Öncel Madalyon Şarkı Sözleri

Nazan Öncel'i eskiler iyi tanır, madalyon şarkısından önce sakin ol şampiyon ile gelmişti. Hatta klibi de büyük tepki gördüğünden madalyon şarkısı çok zaman geçmeden yayınlandı. Nazan Öncel madalyon şarkı sözleri ise şarkı çıktıktan yaklaşık 30 dakika sonra okuyup yazma fırsatı bulduk ve sizler de okumak istersiniz diye paylaşıyoruz. Nazan öncel'in sakin ol şampiyon isimli şarkısını da dinlemenizi öneriyoruz, kendisi 2003 yılında hay hay şarkısıyla büyük ilgi görmüştü şimdi de madalyon ile aynı ilgiyi görüyor. Klip çıkmadığı için sadece madalyon şarkısının kendisi ve sözleri yazımızda yer alıyor ancak çekimler tamamlanırsa ve klip bizlere sunulursa biz de konumuzu güncelleriz.
nazan öncel madalyon şarkı sözleri
nazan öncel madalyon şarkı sözleri

Nazan Öncel Madalyon Dinle

Nazan Öncel Madalyon  Sözleri

Konuştumsa kahrımdan konuşmuşumdur
Ağladımsa dolduğumdan ağlamışımdır...
Nasıl eğlendin mi bari, hoş musun peki
Çekip gitseydim keşke, daha iyiydi 
Yüreksiz seni!

Bir şey olduysa anlat o zaman
Delikanlıymış derim arkandan
Göğsümde bir madalyon gibi taşıdım
İmdat dediğinde yanında ben vardım 
Kafasız seni! 

Senin bir kalbin var sanıyordum
Olsaydı bari
Düşündükçe üzülüyor insan 
Bu mudur yani?
Mümkünse bi on yıl kadar
Arama, sorma
Mazimi süslersin bundan sonra...
Yüreksiz seni!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri