Harun Sürek Terk-i Diyar Şarkı Sözleri

Seyhan Müzik Records etiketiyle yayınlanan Harun Sürek Terk-i Diyar şarkısı kısa sürede milyonlara ulaşacak gibi görünüyor. İlk paylaştığı saat içinde 10 bin dinlenmeyi deviren bu şarkıyı tv8 kanalında yayınlanan fenomen adlı yarışmadan adını duyuran Harun Sürek söylüyor. Kendisine türk müzik dünyasına hoşgeldin diyor ve terk-i diyar şarkı sözlerini paylaşıyoruz. Önümüzdeki yıllarda yeni albümler ve projeler ile karşımıza çıkacağını düşündüğümüz Harun Sürek'in bu yeni single şarkısını sevdiniz mi?
harun sürek terk-i diyar şarkı sözleri
harun sürek terk-i diyar şarkı sözü

Harun Sürek Terk-i Diyar Dinle

Harun Sürek Terk-i Diyar Sözleri

Senden Ayrı Kalmak Olmaz
Bensiz Olmak Sana Yakışmaz
Elinden Gelen Sadece Bumu...
Benim Aşkım Kolay Yıkılmaz 

Yalan Oldu Bu Aşk Hikayesi Bak
Neyim Varsa Feda Ettim Zaten
Bana Sorana Gülüp Geçiyorum Ama,
İçim Kan Ağlıyor, Deliriyorum Bazen...

Sevdim Hiç Olmadı Yaramı Sarmadı Yar
İnan Olmadı Denedim Uymadı
Senin Aşkına, Uğruna Yandım Ben
Soran Olmadı Aldanan Oldum Ben 
Gittin Terki Diyar Oldum Yeter...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri