Anıl Durmuş Unutamadım Adını Şarkı Sözleri

Anıl Durmuş'un ilk duygusal single çalışması "Unutamadım Adını" FadeOut Müzik'te yayınlandı ve iTunes üzerinden satışa sunuldu. Daha önce "Artık Olmaman Gerek" şarkısı ile bizlerden tam destek görmüş ve şarkısı epey sevilmişti. Sozlerisozu.net olarak Anıl durmuş unutamadım adını şarkı sözlerini ve klibini çok beğendiğimizi net olarak ifade edebiliriz ve sonuna kadar destekliyoruz. Özellikle şu son dönemlerde gelen en iyi şarkılardan biri olduğu için Anıl Durmuş ve sözlerini yazan Mert Demir bir teşekkürü hak ediyor.
anıl durmuş unutamadım adını şarkı sözleri
anıl durmuş unutamadım adını şarkı sözü

Anıl Durmuş Unutamadım Adını Dinle

Anıl Durmuş Unutamadım Adını Sözleri

Çok Bekledim, 
Ama Senin Suçun Yok
Sormadım Ona Buna, Unutamadım Adını...
Bulamadım Çare Yüreğim Pare Pare
Sonumu Bilmiyorum...

Aşkından Da Kaçamadım
Savaştım, Başaramadım...
Yiteceksen, Gideceksen 
Niye Girdin Gönlüme Be Kadın?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri