Halil Sezai - Hüsnü Şenlendirici Vurgun Şarkı Sözleri

İki sevdiğimiz isim Halil Sezai ve Hüsnü Şenlendirici bir aray agelerek "Vurgun" isimli başyapıtlarını yayınladılar. Daha önce defalarca canlı yayında okunan bu güzel şarkının resmi çıkışının bu kadar geç olması bizleri üzdü. Halil Sezai - Hüsnü Şenlendirici vurgun şarkı sözlerini paylaşmakta geç kaldığımız için de şimdiden özür diliyoruz. Defalarca dinlesek de sıkılmayacağımız bu yapımda emeği geçen herkese teşekkür ediyor ve şarkının sözlerini aşağıya ekliyoruz.
vurgun şarkı sözleri
halil sezai & hüsnü şenlendirici vurgun şarkı sözü

Halil Sezai - Hüsnü Şenlendirici Vurgun Dinle

Halil Sezai - Hüsnü Şenlendirici Vurgun Sözleri

Gözlerim Uykuyla Barıştı Sanma 
Sen Gittin Gideli Dargın Sayılır 
Ben De Bir Zamanlar Sevildim Amma 
Seninki Düpedüz Vurgun Sayılır

Ne Kadar Zulmetsen Ah Etmem Sana
Her Iki Cihanda Gül Kana Kana
Seninle Cehennem Ödüldür Bana
Sensiz Cennet Bana Bile Sürgün Sayılır

Yalan Mı Söyledin Göz Göre Göre
Ne Zaman Dolacak Verdiğin Süre
Gönülden Gördüğüm Takvime Göre
Aldığım Her Nefes Bir Gün Sayılır

Google aramaları:halil sezai vurgun sözleri, hüsnü şenlendirici vurgun sözleri, vurgun sayılır şarkı sözleri, vurgun sözleri halil sezai, vurgun sözleri halil sezai hüsnü şenlendirici, halil sezai hüsnü şenlendirici düet

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri