Harun Kolçak - Gökhan Türkmen Yanımda Kal Şarkı Sözleri

Harun Kolçak'ın Çeyrek Asır albümünün en dikkat çeken parçası Gökhan Türkmen düeti olan "Yanımda Kal" olarak karşımıza çıkıyor. Daha önce İrem Derici ile olan düetini paylaştığımız Harun Kolçak'ın çeyrek asır albümü Türkiye'nin en büyük pop şarkıcılarıyla yaptığı düetlerden oluşuyor. Albümü satın almanızı önemle rica ediyor ve harun kolçak yanımda kal şarkı sözlerini aşağıya ekliyoruz. Gökhan Türkmen'e de başarılarının devamını diliyoruz çok iyi iş çıkarmış.
gökhan türkmen yanımda kal şarkı sözleri
gökhan türkmen yanımda kal şarkı sözü

Harun Kolçak - Gökhan Türkmen Yanımda Kal Dinle

Harun Kolçak - Gökhan Türkmen Yanımda Kal Sözleri

Öyle Savunmasız Bir Zamandı,
Bulduğunda Beni 
Sen Başlattın Boyun Eğdim
Kabullendim Seni...

Bu Sözlerim Sitem Değil Ama 
Yazık Değil Mi Bana?
Çok Yalnızdım Kaybolmuştum
Sığındım İşte Sana
Kaygılarım Yeniden Uyanıyor
Bu Duygular Beni Ürkütüyor
Yeniden Yaşamak Mı Gerekiyor?
Yine Acılar Yine Korkular
Yine Aşk...

Yanımda Kal Yanımda Kal 
Düşlerin Yetmez Ki Bana
Yanımda Kal Yanımda Kal
Çok Geç Rastladım Sana...

Google Aramaları:harun kolçak yanımda kal sözleri, gökhan türkmen yanımda kal sözleri, yanımda kal şarkı sözleri, yanımda kal sözleri harun kolçak, harun kolçak yanımda kal dinle, harun kolçak gökhan türkmen dinle

Yorumlar

  1. Yanımda kal,düşlerin yetmez ki bana...

    YanıtlaSil
  2. ''YANIMDA KAL,DÜŞLERİN YETMEZ Kİ BANA''
    SÜPER BİR ŞARKI DEVAMI GELİR İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ya :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri