Altan Çetin Aleni Şarkı Sözleri

Altan Çetin - Catwork'ün Poll Production kanalında yayınladıkları yeni çalışmaları "Aleni" karşınızda. 22 eylül itibariyle birçok radyoda dahi duyabileceğiniz aleni şarkısı en sonunda youtube mecrasında da yerini aldı. 2011 yılında bak gör isimli çalışmasının ardından derin bir sessizliğe gömülen Altan Çetin tekrar sahnelere döndü ve hayranları kendisini büyük heyecanla karşıladı. Altan Çetin Aleni şarkı sözlerini okuyup klibini izlemek isteyebilirsiniz diye düşündüğümüz için yazımıza ekliyoruz. Bu şarkı 1 hafta gibi kısa bir süre içinde 336 bin'den fazla dinlendi ve sayı giderek artmaya da devam ediyor.
altan çetin aleni şarkı sözleri
altan çetin aleni şarkı sözü

Altan Çetin Aleni Dinle

Altan Çetin Aleni Sözleri

Dur Bakma Bana Öyle
İçi̇me Akiyor O Kara Gözleri̇n
Ne Hi̇sset Ne De Söyle
Canimi Yakiyor Veda Sözleri̇n...

Yanarim Yanarim Aşk İle Yanarim 
Kurbanim Yoluna
Aleni̇ Aleni̇ Yar Kirdi Kalemi̇
Çikamam Yarina 

Alnima Yazdi Kader,slemedi̇m
Ağladim Ağladim Hi̇ç Gülemedi̇m
Ki̇mseye Söylemedi̇m,di̇yemedi̇m
Aşk Di̇ye Çekti̇ği̇mi̇...

Ah Felek Hep İnadin Bana Midir?
Herkese Ak Da Bi̇ze Kara Midir?
Aşk Acidan, Sizidan Yana Midir?
Anla Ne Etti̇ği̇ni̇...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri