Bilal Sonses Ziyanı Yok Şarkı Sözleri

Söz ve müziğinin kendisine ait olduğu yeni şarkısı "Ziyanı Yok" Bilal Sonses'in kendi youtube kanalında yayınlandı. Efsane şarkılara kendimi yorumunu katan ve bunda başarılı olduğu için 128 bin takipçi elde eden Bilal Sonses seveceğimiz şarkılara bir yenisini daha ekledi. Kendi bestesi olması dolayısıyla ekstradan alkışı hak eden Bilal Sonses Ziyanı Yok şarkı sözlerini sitemizde paylaşalım istedik. Birkaç hafta kadar önce bundan bir önceki şarkısı helal etmiyorum'u da çok beğenmiş ve sözleriyle birlikte sitemize eklemiştik. Eğer güncel şarkıları takip etmekte zorlanıyorsanız sitemize klibini ve şarkı sözünü ilave ederek ekliyoruz. Takipte kalın.
bilal sonses ziyanı yok şarkı sözleri
bilal sonses ziyanı yok şarkı sözü

Bilal Sonses Ziyanı Yok Dinle

Bilal Sonses Ziyanı Yok Sözleri

Çok Kızgınım Kendime Bu Ara,
Nasıl Inandım Güvendim?
Çok Bıkkınım Katmışım Tozu Dumana
İçim Kan Ağlardı Ben Gülerdim...

Üzmedim Bir Gün, Kızmadım
Nedensiz Gittin Yılmadım,
Küsmedim Bir Gün Darılmadım
Boşa Harcadım O Yılları...

Şimdi Korkudan Uyanıp Uykudan
İçime Attım Sayende
Oldu Korkulan, Yarına Çok Mu Var?
Git Görünme Bir Daha Gelme

Yordu Bak Bu Aşk Kalırım Kuytuda
Bir Gülüşün Devaydı Derde,
Düştüm Yoktular, Sözde Dosttular
Ziyanı Yok Olma Sende...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri