Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç, sevgilisi Yağmur Tanrısevsin için söylediği "Bulutlara Esir Olduk" şarkısını büyük bir merakla bekliyorduk. Teaser yani tanıtım klibi olarak çıkan ve henüz resmi olarak yayınlanmadığından sizler için sitemize şarkının sözlerini ekliyoruz. Belki hatırlarsınız 2015 yılında da Yüzük isimli çalışmasını Esen Müzik aracılığı ile yayınlamıştı ve yine güzel tepkiler almıştı. Başarılı şarkıcı zaten Bursa Devlet Konservatuvarı Müzik bölümü mezunu, yani bu işin eğitimini aldığı için böyle güzel çalışmalar gelmesine şaşırmıyoruz. Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk sözlerini okumak isterseniz aşağıda yer alıyor. Klibi çıktığı gibi bu konuda güncellenecektir, bu yüzden içiniz rahat olsun.
oğuzhan koç bulutlara esir olduk şarkı sözleri
oğuzhan koç bulutlara esir olduk şarkı sözü

Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk Dinle

Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk Sözleri

Yine Yaz Bitti
Biz Göremeden Güneşi
Bulutlara Esir Olduk
Kararıp Gitti, Yıllarım Bilemeden Neşeyi,

Büyük Sandıklara Koyduk
Gelen Olmadı Yerine...


Kimse Sormadı Yüreğinde Bu Koca Boşluk Niye?
Ah.. İnen Olmadı Daha Derine
Ki Ben Yormadım Bu Rüyayı
Bir Gün Bile Gidebileceğine

Yokluğunda Yine Yüz Çevirdim Aşka
Güz Geçirdim Onca Yaprağım Sarardı Soldu

Sonbaharın Sonunda Bahar Yok Artık
Yağmuru Vurunca Derde Dert Oldu
Rüzgarı Vurunca Derbeder Oldum

Güncelleme : Şarkı sözlerindeki bazı hatalar düzeltildi.

Bu yeni çıkan şarkı kısa sürede iTunes üzerinde en çok satılanlar listesine girmeyi başardı. Bize göre yakın zamanda klip çekimleri tamamlanır tamamlanmaz büyük bir patlama yaratacak. Oğuzhan koç buutlara esir olduk şarkısına yorumlarınızı merakla bekliyor olacağız.

Yorumlar

  1. Ki ben yormadım bu rüyayı kısmı ve hemen altındaki bi gün gidebileceğine kısmı yanlış yazılmış düzeltirseniz olur :)

    YanıtlaSil
  2. Ömrümde böyle güzel şarkı görmedim gerçekten çok güzel olmuş tıklama rekoru kırar yakın zamanda������

    YanıtlaSil
  3. Yuh ya mükemmel 😂 derece 🤒 süper 👍🏻 ya deli 😜 oldum bu şarkıdan sonra. Müzik 🎶 desem wow derecelik 🤒 klibini çözmüş değilim ama güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teen wolf izliyomusn bide videoda kız en sonunda ölüyor

      Sil
  4. Bugün iki kişi metroda söylüyorlardı bu şarkıyı oğuzhan koçdan daha mükemmel söyledi sesi hala kulağımda şarkı değil çocuğun sesi bağımlılık yaptı

    YanıtlaSil
  5. lan bu ne ya acayip beğendim valla buradan Ohuzhan koçu tebrik ediyorum.sevgilisiyle de mutluluklar diliyorum Ohuzhan koç çok değerli bir sanatçımız Allah yokluğunu göstermesin.

    YanıtlaSil
  6. Harika ötesi...muhteşem kliplede uyumlu...wowwww

    YanıtlaSil
  7. cok begeniyorum hergun dinliyorum oguzhan abi seni çok seviyorumm :) :) :) <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  8. HALIL IBRAHIM SERT
    MUKEMMEL ÖTESİ ,COK UZUN BIR SUREDIR BOLE BIR SARKI DINLEMEDIM.YAZANADA BESTELEYENEDE TESEKKURLER.

    YanıtlaSil
  9. Oğuzhan Koç Bulutlara Esir Olduk Şarkısı, Youtube'da An İtibariyle 140 Milyon Görüntülenmeye Ulaşmıştır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri