Erkan Akgül Gitme Dur Şarkı Sözleri

Yeni çalışması "Gitme Dur" ile Erkan Akgül çok iyi bir iş çıkarmış bu yüzden öncelikle kendisini tebrik ettiğimizi belirteler sözümüze başlayalım. Armoni müzik etiketi ile bizlerle buluşturulan adını albümünün adından alan gitme dur şarkısı bugün itibariyle hem müzik marketlerde hem de netd kanalında boy göstermeye başladı. Sitemize de çok geçmeden erkan akgül gitme dur şarkı sözlerini beğenmenizi ümit ederek paylaşıyoruz. Şuan için 5 bin dinlenmiş olan gitme dur yarına kadar 30 bin dinlenmeyi aşacak gibi görünüyor, peki ya siz bu yeni şarkı hakkında ne düşünüyorsunuz?
erkan akgül gitme dur şarkı sözleri
erkan akgül gitme dur şarkı sözü

Erkan Akgül Gitme Dur Dinle

Erkan Akgül Gitme Dur Sözleri

Gidişin, Bitişim Olmasın Bu Aşkın
Ne Olur Sevgilim Son Birkez Daha Düşün

(2x)
Ben Ne Aşklar Gördüm, Sebepsizce Biten
Ben Ne Yarlar Gördüm, Gidipte Dönmeyen

Gitme Dur Ne Olur, Son Bir Kez Daha Düşün
Gitme Onlar Gibi, Olma Onlar Gibi

(2x)
Ben Ne Aşklar Gördüm Sebepsizce Biten
Ben Ne Yarlar Gördüm Gidipte Dönmeyen

Dertsin Artacak Acı Çoğalacak
Pişman Olacaksın Kimsen Olmayacak

(2x)
Sanma Ki Derdine Dermanın Olacak
Sanma Ki Yarana Merhem Olacak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri