Feride Hilal Akın Bilir Mi Şarkı Sözleri

Feride Hilal Akın ilk önce tek başına yayınladığı "Bilir Mi" şarkısını daha sonra Enbe Orkestrası ile birlikte söyledi. Feride Hilal Akın'ın DMC etiketiyle çıkan ilk single şarkısı iTunes üzerinde de bomba etkisi yarattı ve ilk haftasında en çok satın alınanlar grubunda yerini kaptı. Bizler ise daha önce paylaşmadığımız feride hilal akın bilir mi şarkı sözlerini şimdi paylaşmayı uygun gördük. Eğer feride hilal akın'ın diğer şarkılarını merak ediyor ve şarkı sözünü okumak istiyorsanız aşağıdaki benzer şarkılar panelinden tıklayarak istediğiniz şarkıyı dinleyebilirsiniz.
feride hilal akın bilir mi şarkı sözleri
feride hilal akın bilir mi şarkı sözü

Feride Hilal Akın Bilir Mi Dinle

Feride Hilal Akın Bilir Mi Sözleri

Söz ağızdan çıktı bir kere
Anladım gönülde vardi
Şimdi bana yalnız
Gitmesi kaldı
 
Ne yazık ki hakim bey
Bir ifadem, bir müdafam yok
Sadece dört satırlık
Son sözüm kaldı
 
Bilir mi?
Yerime gelen kıymetini bilir mi
Bu insan cennete mevlaya küsen değil mi
Benim gibi koklar mı derinden
Bir ömür boyunca doyar mı
 
Bilir mi?
Solmaya değer mi?
Şimdi sen bir yabancı gibi
Ben seni ellerimle sularken
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri