Feride Hilal Akın Vazgeçtim Şarkı Sözleri

6 ay önce sakin ol evladım şarkısıyla tüm Türkiye'nin sevgilisi haline gelen Feride Hilal Akın "Vazgeçtim" şarkısıyla tekrar akıllara kazınacak bir müzik eseri ortaya koymuş. Youtube resmi kanalına yüklediği vidyosunun açıklama kısmında yazdığına göre ikimizin yerine filmini izledikten sonra bu şarkıyı söylemiş ve takipçileriyle de paylaşmak istemiş. Her halükarda feride hilal akın vazgeçtim şarkı sözlerini ışık hızıyla sitemize eklemek istedik çünkü "feride hilal akın'ın yeni şarkısını ne zaman ekleyeceksiniz" diye sorular gelmeye başladı, vakit kaybetmeyelim dedik. Şarkıyla ilgili görüşlerinizi alabilir miyiz?
feride hilal akın vazgeçtim şarkı sözleri
feride hilal akın vazgeçtim şarkı sözü

Feride Hilal Akın Vazgeçtim Dinle

Feride Hilal Akın Vazgeçtim Sözleri

Vazgeçtim Gözlerinden,
Vazgeçtim Sözlerinden
Bir Ah De Yeter...

Sessizce, Kimsesizce Gönderdim Dudaklarımı
Öpme, Al Yeter...
Hiç Tanımaz Tenim Ellerini
Bilmez Yüreğim, Bilmez Yüreğini

Ah Bu Koku, Bu Ten, Bu Dokunuş
Ah Bu Delilik Sarsar Bedenimi
Yok Olmak Anıdır Şimdi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri