Hacer Tülü Dili Ballım Şarkı Sözleri

Hacer Tülü'nün Seyhan Müzik etiketi ile yayınlamış olduğu "Dili Ballım" adını verdiği single çalışması çıktı. 19 eylül itibariyle müzik marketlerde de yerini alan şarkıyı biz netd kanalından gördük ve dinleyip dili balım şarkı sözlerini sitemize ekledik. Dilerseniz klibini de şarkı sözlerinin bulunduğu kısmın birkaç satır üstünden izleyebilirsiniz. Bize göre oldukça kaliteli olan bu şarkıyla ilgili yorumlarınızı merakla bekliyor olacağız.
hacer tülü dili ballım şarkı sözleri
hacer tülü dili ballım şarkı sözleri

Hacer Tülü Dili Ballım Dinle


Hacer Tülü Dili Ballım Sözleri

Huyu Çıkası Civanım, Dilli Ballım
Dere Tepe Geçtim
Ah Kayboldum Ovada

Dudağımı Bulamadım Nasıl Öptün?
Düşüyor Omuzlarımdan Aklım
Aşk Üzeri Çek Bi Kara Sevda

Sen Bana Yar Ol...
Ben Öleceğim Uğruna
Sorma Bitecek Mi Bu Deli Rüya

Bağladım Canımı
Dilek Ağacım Aç Hadi, Hadi

Ocağı Yakacağım, Suyu Isıtacağım
Tanyeri Ağarırken, Seni Kapatacağım
Adını Alacağım, Çatlasın Elalem...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri