Hadise Kahraman Şarkı Sözleri

Hadise'nin 2009'da çıkardığı "Kahraman" isimli albümünün aynı isimdeki şarkısının klibi bugün geç de olsa netd kanalında boy göstermeye başladı. Normalde yeni şarkılar görmeye alışık olduğumuz hadise'nin eski bir şarkısını dinlemek de o günden bugüne müzik anlamında ülkemizin tarzının ne kadar değiştiğini de gözler önüne seriyor. Hadise'nin kült şarkılarından biri haline gelen kahraman şarkısı gibi şarkılar gelmiyor artık. Yine de biz eski de olsa hadise kahraman şarkı sözlerini sizler için hazırladık ve klibini ekledik. Eskiden hadise dinlemeyenler için bu şarkı yeni gibi gelecektir ki zaten ilk günden 45 bin dinlenmeye ulaştı bile. Yorumlarınızı dört gözle bekliyoruz, saygılarımızla.
hadise kahraman şarkı sözleri
hadise kahraman şarkı sözleri

Hadise Kahraman Dinle


Hadise Kahraman Şarkı Sözleri

Sıkıldım, Bunaldım, Bir Kurtulamadım
Seninle Bir Yerde Nefes Alamadım
Bakmam Geriye Bana Aşk Lazım
Sensiz Bitecek Bir Roman Lazım

Dönmem Geriye Bana O Lazım
Senden Gidecek Kahraman Lazım
Hevesle Kalıp Da Senin Olamadım
Bu Aşk Da Hedef Ne ? 
Bir Tutturamadım...

Bakmam Geriye Bana Aşk Lazım
Sensiz Bitecek Bir Roman Lazım
Dönmem Geriye Bana O Lazım
Senden Gidecek Kahraman Lazım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri