Kolera Pespaye Şarkı Sözleri

Koleranın Kolokolik albümü birçok platform üzerinden yayınlandı ve "Pespaye" şarkısı da kendi kanalında da dün itibariyle yerini aldı. iTunes ve Spotify üzerinden yayınlanmış olan Pespaye, Sagopa Kajmer'in de yer aldığı güzel bir proje olmuş. 2015 yılında çıkardığı imitasyon dağlar şarkısından sonra derin bir sessizliğe gömülen kolera'ya ait pespaye şarkı sözleri, şarkı çıkar çıkmaz klibi ile birlikte sitemizde yerini aldı. Kolokolik albümünün diğer rap şarkıları da yakında bizlerle buluşmasını temenni ediyor ve sizi bu güzel şarkıyla başbaşa bırakıyoruz.
kolera pespaye şarkı sözleri
kolera pespaye rap sözleri

Kolera Pespaye Dinle

Kolera Pespaye Rap Sözleri

Plan Var Kaçış Yok, Baş Açık Kafa Yor
Başıboş Işin Iş, Kafa Tut Bir De Bak
Şu Da Var, Bu Müzik Uçuşur Sıkı Tut
Kaçışır Notalar Yarışır Dibe Vur, Şımarık

Sana Yok Diledin Daha Dur Daha Var
Daha Çok Sana Diyecek Bana Hava Hoş
Sayamadım Bu Kaçıncı Zaferim
Ben O Pespayenin Hakkından Gelirim

Yanlış Anlaşılma Olmasın, Ayrı Ayrı Koyma Bizi
Ayrı Gayrı Olmasın Ve Benle Gücüm
İki Kişilik Yer Olmasın, Hiç Halledilir
Bilen Biler Yine Devrilebilirdir

Alın Yazısı
Sen Her Yazı Dediğinde Ben Paranın Gelen Turası
Kolera Sarıyo Etrafı Adi Atı Alan Ayağı Yerde Gezer
510 Kilometre Karecik Yerde Yer Israfı

Baştan Başa Pespaye
Olsa Hayat Benim Yerim Başköşe
Başrolünde Hayatının Herkese
Ve De Aşkımızı Tutarız Merkezde

Koca Bir Dağı Kaldıracak Gibiyim
Ben O Volkana Değebilecek Kişiyim
Sıradan Bir Kızın Biriyim
Bana Dokunanın Hakkından Gelirim

Kendimden Ödün Verecek Değilim
Ne Safım Ne Anasının Gözü Bişeyim
Sıradan Bir Kızın Biriyim Ama Ben
Ama Ben O Sandığınız Kızlardan Değilim

Hendek Atlatırsın Mamuta
Bi Laf Anlatamazsın Ucuza
Yıkılan Gökdelenler Dönüyor Moloza
Bu Enkaza Girmek Gitmek Gibi Infaza
Gerek Yok Ki Gaza, Bağırma Avaz Avaza

Faraza, Tutki Çıktı Arıza
Yoktur Yapacak Omaza
Devamsa Kaprise Dönecek Dünyası Fanusa
Dönüşür En Güzel Düşler Kabusa
Dönen Insanlarım Sise Bende Dönüşürüm Virüse

İnme, Inecek Gibi Kapanacak Gibi Üstüne Maden
Bak Göçecek Gibi Duruyor Zaten
Neden Altında Duruyorsun Halen
Cebren, Baksen

Bahaneci Işi Kendi Batırır
Kolera Bu Seferde Sırtınızı Yere Yatırır
Soğuk Su Niyetine Benzen, Lıkır Lıkır
Böylelikle Yürür Iş Tıkır Tıkır

Epic Fail Gangster
Saklan Odana, Amatör Fanusa
Gidin Işinize Düşmeyin Bi Peşimize
Bunca Işimiz Içerisinde
Bırakın Bakalım Incelikle Işimize

Baştan Başa Pespaye
Olsa Hayat Benim Yerim Başköşe
Başrolünde Hayatının Herkese
Ve De Aşkımızı Tutarız Merkezde

Koca Bir Dağı Kaldıracak Gibiyim
Ben O Volkana Değebilecek Kişiyim
Sıradan Bir Kızın Biriyim Ama Ben
Bana Dokunanın Hakkından Gelirim

Kendimden Ödün Verecek Değilim
Ne Safım Ne Anasının Gözü Bişeyim
Sıradan Bir Kızın Biriyim
Ama Ben O Sandığınız Kızlardan Değilim

Yorumlar

  1. harika hep bunu dinliyorum bundan başka rap dinlemiom haa şimdi onu dinliyorum yemin

    YanıtlaSil
  2. resmen kolera hayranıyım en sevdiğim şarkılarından biri ya bayılıyorum abi.............

    YanıtlaSil
  3. herzaman bi adım önde kolera o adıyla guzel :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri