Mithat Can Özer Ateş Böceği Şarkı Sözleri

Son zamanların en bomba şarkısı Mithat Can Özer'in "Ateş Böceği" olarak karşımıza çıkıyor. Aşk Mevsimi adını verdiği 2016 albümünden bir parça olan ateş böceği, 25 ekim'de Poll Production kanalında yerini aldığından beri 172 bin dinlenmeye ulaştı. Sözünün Sezen Aksu'ya ait olduğu şarkıyı sizlerle buluşturmak istedik. Mithat Can Özer ateş böceği şarkı sözlerini siz takipçilerimizle ilk olarak paylaşıyoruz ve beğenilerinizi bekliyoruz. Sitemizde bu şarkı dışında da birçok yeni şarkıyı daha önce defalarca vaktin önce paylaştık ve devam da ediyoruz. Sitemizi ziyaret etmek aklınıza gelmiyorsa facebook sayfamızı beğenirseniz yeni çıkan şarkılardan anında haberiniz olur. Bol müzikli geceler diliyoruz.
mithat can özer ateş böceği şarkı sözleri
mithat can özer ateş böceği şarkı sözü

Mithat Can Özer Ateş Böceği Dinle

Mithat Can Özer Ateş Böceği Şarkı Sözleri

Kalbimi Kopardılar
Kim Bilir Kaç Kez
Hiç Hakkım Yok Şikayete
Bile Bile Lades
Belki De Acısından Beslendim Aşkın
Yoksa Bir Gün Bitmez Miydi
Bu Edepsiz Heves

Sıra Senin Hadi Üz Beni
Yaza Koyar Mı Güz Beni

Geceleri Gündüzleri
Aşk Aşk Diye Çekmedim Mi?

Şimdi Bana Bir Hicazkar
Ya Bir Körpe Yar Ya Yine Efkar
Giden Gitti Yan Ateş Böceği
Şarkını Söyle Sazını Çal

İnsan Kaç Kere Tutar
Yandıkça Ateşi
Git Gide Fark Etmiyor
Yaranın Üçü Beşi
Ne Tövbe Bilir Gönül,
Ne Biter Öfkesi...
Uçar Uçar Düşer Kalbe
Bir Kuş Sürüsü...

Yorumlar

  1. şarkı da ya bi körpe yaz diyor bunu yazan ya bi körpe yar demiş yuh !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıda zaten ya bir körpe yar diyor ki

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri