Özge Gürel Affet Şarkı Sözleri

DMC etiketiyle çıkışını yapan ve aynı anda netd kanalında dinlediğimiz Özge Gürel'in 12 Kalp albümünün gözdesi "Affet" 24 saat gibi kısa bir süre içinde 186 bin dinlenmeye ulaştı. Sözlerinin Tuna Kiremitçiye ait olduğu affet şarkısı listelerde de üst sıralara çıkmaya başladı. Tepkiler genellikle olumlu ancak bazı dinleyiciler şarkının selena gomez'in kill em with kindness şarkısına benzediğini idda ediyor. Biz o şarkıyı dinlemediğimiz için yorum yapmamız doğru olmayacaktır bu yüzden biz sadece özge gürel affet şarkı sözlerini paylaşalım yorum yapmak size kalsın. Sizce şarkı nasıl olmuş, her türü yorumunuzu merak ediyoruz.
özge gürel affet şarkı sözleri
özge gürel affet şarkı sözü

Özge Gürel Affet Dinle

Özge Gürel Affet Sözleri

Eğer Seni Kırdıysam,
Darıl Bana...
Ama Bir Gün Beni Ararsan,
Bak Ruhuna.

Birden Gecem Tutarsa
Güneşi Çevir Bana
Sevgilim Bağışla,
Biraz Zor Olsa Da...

Affet Beni Akşamüstü
Gölgem Uzarken
Öğleden Sonra Affet
Ne Zaman İstersen...

Affet Beni Gece Vakti,
Ay Doğmuş Süzülürken
Sabaha Kalmadan Affet...
Tam Ayrılık Derken

Çünkü Sen, Çölüme Yağmur Oldun
Sen, Geceme Gündüz Oldun
Sen, Canıma Yoldaş Oldun
Sen, Kışıma Yorgan Oldun...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri