Ümit Besen - Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Şarkı Sözleri

DMC etiketi ile çıkan Ümit Besen'in "Başka" albümünden Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi, Pamela ile düet olarak karşımıza çıkıyor. 3 ay gibi kısa bir süre içinde 30 milyon dinlenmeye ulaşan bu şarkı tüm müzik listelerini altüst etmeyi başarıyor. Ümit Besen feat. Pamela seni unutmaya ömrüm yeter mi şarkısı için çok büyük emekler verildiği ortadadır ve uzun zamandır güzel bir düet şarkısı duymadığımız için ilgi çekmiştir. Bugün geç de olsa gözümüzden kaçan ümit besen seni unutmaya ömrüm yeter mi şarkı sözlerini paylaşmak istedik. 20 Haziran 2016'da müzik marketlerde ve dijital ortamda yerini alan eşsiz şarkıya yorum yapmak isterseniz veya istek şarkılarınız olursa bizlere aşağıdaki yorum kutusundan ulaşabilirsiniz.
seni unutmaya ömrüm yeter mi şarkı sözleri
seni unutmaya ömrüm yeter mi şarkı sözleri

Ümit Besen - Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Dinle

Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Sözleri

Daha Dün Yanımda Kollarımdaydın,
Boynuma Sarılıp Öper Koklardın,
Seviyorum Derken Hep Özlüyorken 
Şimdi Neden Bana Yabancısın Sen?

Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi
Dön Desem Tersine Dünya Döner Mi?
Gururum Aşkıma Öyle Düşman Ki
Geri Dön Beni Sev, Dön Diyemem Ki...

Benim Kaderimde Ayrılıklar Var,
Kime Bağlandıysam Ayrıldı Yollar,
Sevmedim Kimseyi Ben Hiç Bu Kadar,
Benden Ayrılmaya Yeminin Mi Var?

Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi
Dön Desem Tersine Dünya Döner Mi?
Gururum Aşkıma Öyle Düşman Ki
Geri Dön Beni Sev, Dön Diyemem Ki...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri