Simge Beni Kategorize Etme Şarkı Sözleri

3 Gün önce aniden JoyTürk Akustik kanalında Simge'nin yeni şarkısı "Beni Kategorize Etme" yayınlandı. Açıkçası böyle bir şarkıyı kimse beklemiyordu herkes simge yeni şarkı çıkardı diye sevinirken biz sizler için olayın aslını araştırdık. Şarkı aslında Bülent Ortaçgil'e ait olduğundan ve çok bilinmediği için simge'nin yeni şarkısı sanıldı. Dilerseniz simge beni kategorize etme şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilirsiniz ve çekimleri bilgi üniversitesinde tamamlanan joytürk akustik programındaki simge sağın performansını izleyebilirsiniz.
simge beni kategorize etme şarkı sözleri
simge beni kategorize etme şarkı sözü

Simge Beni Kategorize Etme Dinle

Simge Beni Kategorize Etme Sözleri

Beni Kategorize Etme Benle Oynama
Yaftayı Yapıştırıp Bana Isim Koyma
Karikatürleştirme Beni Ilahlaştırma
Tabulaştırma Sakın Tabulaştırma

Ben Seni Öyle Sevdim Öyle Sevdim
Ben Seni Öyle Sevdim Böyle Mi Sevdim

Matematiklaştirme Beni Çarpma, Bölme
Toplama, Çıkarma Sakın Beni Hesaplaştırma
Mekanikleştirme Beni Otomatiklaştirme
Yarıştırma Sakınonla Bunla Karşılaştırma

Ben Seni Öyle Sevdim Öyle Sevdim
Ben Seni Öyle Sevdim Böyle Mi Sevdim

Sıkıştırıp Tıkıştırma Beni Depolaştırma
Duygularım Yok Oldu Yüreğimi Nasırlaştırma
Beni Demoralize Etme Depolitize Etme
Her Işten Kaçar Oldum Beni Illegalize Etme...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri