Yalın Bayıla Bayıla Şarkı Sözleri

Geçen günlerde çıkan "Bayıla Bayıla" albümünde yer alan adını albümün adından alan yeni Yalın şarkısını sizlerle paylaşıyoruz. Tatlıyla balla isimli şarkısına klip çekilmesi sonucunda büyük bir kitleye hitap eden yalın, albüm satışlarında rekor kırıyor. Seyhan Müzik kanalında görüp dinlediğimiz bayıla bayıla şarkısına henüz klip çekilmedi ancak önümüzdeki 1 ay içinde böyle bir beklentimiz var. Yalın bayıla bayıla şarkı sözlerine hatasız ve eksiksiz olarak her zaman olduğu gibi ilk olarak sozlerisozu.net adresimizde yer verdik. Bizleri takip edin, yeni ve güncel şarkılardan mahrum kalmayın.
yalın bayıla bayıla şarkı sözleri
yalın bayıla bayıla şarkı sözü

Yalın Bayıla Bayıla Dinle


Yalın Bayıla Bayıla Sözleri

Özrü Birak, Gel Öp Beni
Kelimeler Utansin Sen Üzülme...
Güzel Yüzündür Beni Yazdiran
Beni Güldüren, Tüm Firtinalari Dindiren
 
Hüznü Birak Biraz Gül Hadi!
Güller Seni Kiskanir Görününce
Bi Deli Sözündür Beni Yazdiran
Beni Güldüren, Tüm Firtinalari Dindiren...
 
Sen Hep Cebinde Tut Bizi
Kalbinde Uyut
Yazsinlar Ikimizi Göklere
Yildizlar Her Gece...
 
Bayila Bayila, Düştüm Ben Oyununa
Rüzgar Da Benim Yaprak Da
Bayila Bayila Düştüm Ben Oyununa
Hasrette Benim Yollar Da...
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri