Zeynep Mansur Yine Bana Zor Geliyor Şarkı Sözleri

Zeynep Mansur'un 2016 albümünün en dikkat çeken şarkısı "Yine Bana Zor Geliyor" benzersiz klibiyle netd kanalında yerini aldı. İda & Seyhan müzik etiketiyle karşımıza çıkan Zeynep Mansur'un bu yeni şarkısından evvel isterseniz biraz geçmişe gidelim. Eskiler bilir, Gel Günaha Girelim, Sen Nasıl İstersen şarkılarını severek dinlerdik. Zaten o dönemlerden sonra yine bana zor geliyor dışında kaliteli bir şarkı çıkmadı diye düşünüyoruz. Bugün ise bu yazıyı hazırlama sebebimiz zeynep mansur yine bana zor geliyor şarkı sözlerini paylaşmak ve yeni albümünün çıktığının haberini vermektir. Bu şarkısıyla aynı isme sahip olan albümü de iTunes üzerinden satışa sunuldu ve desteklerinizi bekliyor.
yine bana zor geliyor şarkı sözleri
yine bana zor geliyor sözleri

Zeynep Mansur Yine Bana Zor Geliyor Dinle


Zeynep Mansur Yine Bana Zor Geliyor Sözleri

Duydunmu Bana Neler Neler Söylettin?
Bunlar Hiç Hakkın Mı ?
Yine Bana Zor Geliyor
Hep Sana Geri Dönüyor

Yaptığın Yanına
Niye Hep Kar Kalıyor,
Yine Bana Zor Geliyor,
Seni Kenara Atamıyor...

Kalbini Çok Kırıyor
Niye Canımı Acıtıyor
Sürünürken Yerden Yere
Umrunda Mı Düşmüşüm Yine

Sebebim Sen Olacaksın
Felaketim Ellerinde
Saat Kaçı Vuruyor Ki
Geçen Günüm Kalmamış Yine

Hissetmiyor Acısını Kalp 
Vurmuş Kendini Dibe...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri