Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Şarkı Sözleri

Ahmet Kaya'nın yeni şarkısı "Ben Gönlümü Sana Verdim" an itibariyle sitemizdeki yerini aldı. Özellikle son zamanlarda tekrardan herkes tarafından ilgiyle ve beğeniyle dinlenen ben gönlümü sana verdim şarkısı şuan için 875 bin dinlenmeye ulaşmış. Aslında 2015 yılında yayınlanan ahmet kaya ben gönlümü sana verdim şarkı sözlerini paylaştık ve beğenilerinize sunuyoruz.  Ayrıca bu şarkı, Gelmez Oldun adıyla da anılıyor. Yani gelmez oldun şarkı sözlerini aratırsanız aynı olduğunu göreceksiniz. Son olarak yorum yapabilir ve şarkıyı eleştirebilirsiniz, teşekkürler.
ahmet kaya ben gönlümü sana verdim şarkı sözleri
ahmet kaya ben gönlümü sana verdim şarkı sözü

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Dinle

Ahmet Kaya Ben Gönlümü Sana Verdim Sözleri

Ben Gönlümü Sana Verdim
Pare Pare Yola Serdim
Vakitsiz Bir Nara Düştüm
Gelmedin Yar, Gelmedin Yar.

Dağlar Dağlar Sözüm Var Sana
Duy Sesimi, Sitemim Sana
Yol Bekler, Gözüm Yollarda
Gelmez Oldun, Gelmez Oldun.

Anla Beni, Gidecek Yolum Yok
Sevdamı Diyecek Yerim Yok
Yüreğimin Dayanacak Gücü Yok
Gelmedin Yar, Gelmedin Yar.

Yorumlar

  1. bu sarkiyi ne zaman yorumlamis bu sarki ilk 2016da yayinlanmis?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri