Buray Deli Divane Şarkı Sözleri

Buray'ın sahiden albümüden paylaşmadığımız son 2 şarkı kaldı ve bunlardan ilki "Deli Divane" sözleriyle birlikte sitemize eklenmiştir. 10 kasım 2016 tarihinden sonra 12 şarkılık albümü giderek popülerleşen buray'ın mecnun isimli şarkısı da geçtiğimiz günlerde no 309 dizisinde çalmıştı. Bu sayede birçok kişinin diline dolanan buray şarkılarından deli divane'yi eğer dinlemediyseniz önce sözlerini okumanızı öneriyoruz. Klip var mı diye aradık ancak muhtemelen 4-5 ay kadar sonra bu şarkıya klip gelecektir, şimdilik deli divane şarkı sözlerine aşağıdan erişebilirsiniz. Klip gelince yazıyı güncelleriz.
buray deli divane şarkı sözleri
buray deli divane şarkı sözü

Buray Deli Divane Dinle

Buray Deli Divane Sözleri

Yandım Bi Yare Bulsak Bi Çare
Ah Onu Istiyor Gönül Deli Divane

Faydasız Nasihatlar
Ne Söylesem Boşuna
Şu Divane Gönlüm Rüyada

Sanki Başka Dünyadan
Işınlandı Dünyama
O Uzaydan Ben Alaturka

Yüreğime Sorsalar, Hapis Kalmış Burada
Kaçacak Ilk Çıkan Fırsatta
Beni Kurtar Allahım Daha Çok Tutulmadan
Gözlerim Işıklarında

Yandım Bi Yare Bulsak Bi Çare
Ah Onu Istiyor Gönül Deli Divane

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri