Buray Gül Goncalar Şarkı Sözleri

Buray'ın 2016 albümü sahiden şarkılarının sonuncusu "Gül Goncalar" parçasını da sitemize ekledik. Özellikle diğer 12 şarkıya nazaran biraz gölgede kaldığını düşündüğümüz gül goncalar şarkısını dinledikten sonra bize hak vereceğinizi tahmin ediyoruz. Şarkıya henüz klip çekilmediği için bu kadar pasif görünüyor gibi geldi ancak şüphesiz buray gül goncalar şarkı sözlerini okuduğunuzda kaliteyi anlayacaksınız. (Sanki daha önce de benzer eleştiriyi başka bir şarkıya yapmışız gibi hissettik, dejavu mu olduk yoksa :) )

buray gül goncalar şarkı sözleri
buray gül goncalar şarkı sözü

Buray Gül Goncalar Dinle


Buray Gül Goncalar Şarkı Sözleri

Köprücük Kemiğine
Gül Goncalar Taktığım
Ben Sevdim Sen Ağlattın
Reva Mıydı Yaptığın

Sevdam Dedim Can Dedim
Yokluğun Zordur Dedim
Ben Bir Seni Sevmeye
Dostu Kardeşi Sildim

Vuruldum Bıçaklara
Düştüm Karanlıklara
Ben Bir Yeşil Selviydim
Kırıldım Sarılara

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri