Buray Günlerden Sonbahar Şarkı Sözleri

Sahiden albümünün onuncu parçası olan "Günlerden Sonbahar" ilk çıktığı andan beridir albümdeki en sevilen 3.parça olarak karşımıza çıkıyor. Buray hayranlarına zaten albümün çıkacağını aylar öncesinden kendi instagram profilinden duyurmuştu, biz sadece albümün çıkış tarihi olan 11 Kasım'ı bekliyorduk. Buray günlerden sonbahar şarkı sözlerini ve diğer buray parçalarını aşağıdan dinleyebilir ve kliplerini izleyebilirsiniz. Umarız buray'ın her şarkısı yakında kliplendirilir.
buray günlerden sonbahar şarkı sözleri
buray günlerden sonbahar şarkı sözü

Buray Günlerden Sonbahar Dinle

Buray Günlerden Sonbahar Sözleri

Bugün Günlerden Sonbahar
Her Tarafta Ayrılıklar
Sözlerimizde Muhabbet Yok Artık

Sahile Vurmuş Umutlar
Fonda Sararmış Yapraklar
Gözlerimizde Parıltı Yok Artık, Karanlık

Yar Al Beni Yanına, Sar Beni Canına
Senden Sonra Hayat Mı Var Sandım
Yok Varmadım Tadına, Doymadım Kokuna
Duygularımda Yalan Mı Var Sandın

Bir Sevdaya Düştüm Ki 
Öyle Bir Acıttın Ki
Senden Sonra Hayatım Kalmadı

Bir Sevdaya Düştüm Ki 
Öyle Bir Kanattın Ki
Senden Sonra Kimseler Sarmadı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri